30 julio, 2007

Jpod, douglas Coupland, 2006

Ara us espera una bona tongada de postings retrassats, perquè he tingut la indecència de no fer-vos ni cins cèntims del darrer viatge! Però TRANQUILS que tinc tot l'agost d'absoluta manca de feina per compernsar-vos tanta tranquilitat, jaja. Comencem per les lectures.

Interessant aquest llibre. Haig d'admetre que darrerament em fan "tilín" els llibres que juguen amb el format físic per adaptar-lo al contingut de la història. de fet, recordo que la primera vegada que vaig llegir un poema de Papasseït sobre un cargol que feia forma de cargol en el paper vaig al·lucinar que allò es pogués fer i que no ho fes més gent. Portat al món post-modern, made in USA, de l'autor de "Generació X", això vol dir que dins del llibre s'alternen continguts absolutament descoordinatss que representen els missatges escrits que rebem tots nosaltres al llarg del dia. Per ejemple: emails basura, etiquetes de junk-food, instruccions d'aparells, etc etc. Això seguit o entremig de les paranoies totals dels protagonistes inmersos en una història totalment surrealista sense massa cap ni peus, però que dins del seu món extrany i il·lògic té un sentit complet i ben tancat.
Desavantatges: que s'ha de conèixer molt bé la cultura post-moderna USA per no perdre's tot el que jo m'he perdut de continugt. Tot i així, molt entretingut, fàcil de llegir, amè, sarcàstic. podria ser un bon company d'avió si us van aquest tipus de lecturas, cataloguem-les de "format arriscat".

Etiquetas: